Wednesday 1 February 2012

Bismillahirrahmanirrahim

Okey, this is my first entry.......actually ni adalah blog baru aku yg diberi nama ceritera si gadis merah jambu.  Actually sebelum ni aku memang dh ada blog, tapi entahlah...masa tidak mengizinkan aku untuk terus mengupdate blog.... but, now aku rasa aku dah bersedia dari segi mental dan fizikal untuk terus mengupdate entry2..insyaallah......okey, let me tell u guys a little bit about myself...okey, insan yg sangat meminati merah jambu ini diberi nama Hidayatul Huda Binti Mustaffa Bakri, but you can call me huda.. I'm from Kuantan and now I'm studying in Uitm Kuantan, taking TESL program. Hmmm....nk ckp apa lagi erk??? I'm 19 yrs old by by 23rd  of November this year... Sekarang sedang berusaha untuk mengecapi segala impian2 yg xpernah aku capaii(cehhh!).....Okey, I think that's all from me....see u in the next post!!!


xoxo<3

No comments:

Post a Comment