Wednesday 1 February 2012

permulaan hari yang menyakitkan:(

hmmm.......hari ni adalah hari yg menyakitkan....pagi tadi bila aku bangun je tido, arghhh!!!! aku mengerang kesakitan...sakit perut yg teramat sngt...seriously, time tuh mmg tak tau nk buat apa dah..then, aku terdengar roommate aku ckp "huda, kita dah lewat..pukul 7.30 dah!"....aku pening...kepala aku berpinar-pinar...dgn segala kudrat yg aku ada, aku cuba utk gagahkan diri aku utk bgn....unfortunately, aku tewas....arghh!! tension lah! time2 nih perut buat hal pulakk...apasal x mlm tadi ke, semalam ke,kelmarin ke...ni takk...adoyaiii.... last2, aku tak pergi class....rasa ralat pun ada sbb xdtg kelass....aduh...kenapalah aku ni lembik sangat...tough la sikit cik huda oiii!!!! hmm...aku pun tertidur sampai lah roommate aku balik dari kelass..... bila aku bgn je tidur, aku terus mkn ubat dan mandi...after je mandi, sudah menjadi tanggungjawab aku utk memandikan dan memberi mkn kpd anak2 aku....ank2???? hahahha..msti korang pelikkan siapalah ank2 aku tuh....meh sini aku nk kenalkan......tadaaaaaa!!!!




britney and brian....................<3<3<3
haaaa!!! ni lah kura-kura kepunyaan aku dan rommate aku, dila....yg aku punya namanya brian, and britney kepunyaan dila.....kitaorg bela kura2 ni since last year bln 10... diaorg mmg comel n sebelum ni aku tak pernah trpikir pun nk bela kura2 ni....harganya sangat murahh...sepasang rm14 ringgit..makanan dia pulak between rm10 to rm15......murah kann??? da lah nk jaga diaorg pun sng... bila je aku tgk muka diaorg, hilang tension akuu......semakin hari mereka semakin membesar dan semakin sihat......thanks to my roommate Adilah Zaharudie kerana mengesyorkan aku utk membeli kura2 ni...

hmmm..i think that's all for now....aku ingin mencari maggi utk mengisi perut aku yg kosong nihhh wakaakaka.....(da tau perut tu sakit,ada hati nk mkn maggi hahaha!!)....

xoxo<3
                                          

No comments:

Post a Comment