Saturday 18 February 2012

saya peminat sushi!!!

bismillahirrahmanirrahim...rasanya dh lama jugak la aku xmengupdate blog aku yg serba pink ni..rindu pulak rasanya..yelah, dgn segala aktiviti yg ada this week membataskan aku utk meluahkan luahan hati aku kat dlm blog ni... (cehh!!!)..haha!


okeh,last week lepas habis je english week, aku n kawan2 aku pun decide nk keluar jap pergi mega...sampai kat sana je, lepas teman kawan2 aku keluar duit, kitaorg pun apa lagi....sushi time!!!!! aku rasa semua org kat sekeliling aku pun tahu yg aku gila sushi and aku akan jadi lupa diri jap bile makan sushi ni....aku xkn pernah kata NO utk sushi!!!!!!..ngehh3.......lagipun, aku rasa dh lama kot aku x melantak sushi puas2...now, bile dh ada kat dpn mata, mmg xboleh nk tolak la kan.....

  

                                                        
                                          
                                                
                                                          
                                                                    kani haso maki



                                                                        kani kama



                                                                       ebi(my fevret!!!!



                                                                   delicious!!!!!!!!!!!!!!!


                  
                              this one aku share dgn fasyu....but, tak ingat nama menu ni apa!!


haa! ni semua menu yg aku order...yg kat atas sekali tu aku x ingat apa nama menu tu(cehhh!!! aku ni tau makan je,nama xingat!!!!)haha.... but, mmg sedap!!! aku xtau mcm mana nk describe betapa nikmatnya aku mkn semua mkanan2 nihhh.....mmg lupa diri la ckp.....


aku start mkn sushi since aku form 4 and aku belajar dri along aku..now aku dh mcm addict dh dgn bendalah ni..especially dgn sos wasabi tuhh..mmg menyengat lahh aku cakap!!! aku suka letak banyak2 wasabi kat ats sushi aku tuh....mmg superb lah aku ckp kan...hmmm


okeylah, i think that's all for now...aku nk prepare jap for muet test...ceh! esok da nk test ary ni baru nk prepare.. haha!!!


xoxo:)






No comments:

Post a Comment