Friday 18 January 2013

cuti-cuti :)

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum n hye to all...

finally, final exam dh habisss...oh my God! i can't believe dis n i super duper excited!!! whoa!! alhamdulillah...semuanya berjalan dgn lancar. Even ada beberapa paper yg agak susah dan memerlukan kreativiti serta pemikiran yg tinggi utk berfikir di luar kotak , tapi xpelahh...aku dh buat yg terbaik and aku hanya redha je...aku harap dpt keputusan yg gempak, cemerlang dan berbaloi dgn usaha aku... i hope i hope i hope...aminn;)

okelah, forget about final exam or whatsoever because now, it's honeymoon time!!! i mean bukanlah honeymoon mcm baru lepas kahwin tu... aku mahu menfaatkan waktu cuti nh dgn metehatan minda aku setelah lebih 5 bulan otak aku hanya berfikir pada test, quiz, peresentation and so on. 

Actually, banyak benda yng aku rancang waktu cuti ni...sangat banyakkkk okehhh....aku mahu spend time sepuas-puasnya with my family n frenzz.... and aku mahu conquer dpn tv selama mungkin utk menonton rancangan kegemaran yg sudah lama ku tak tgk ..

dalam pada waktu cuti ni juga aku mahu improvekan skill memasak aku...(cehhh!!!) yelahhh, sebelum ni aku masak pakai hentam saja daaa...lantaklah cara apa pun, asalkan sodaappp.... xde guna teknik yg betul2 punye..now aku mahu menajamkan dan mengemaskan skill yg ada dgn belajar dgn lebih mendalam from my mum n sis... Tak mau lah masak pakai ikut suka hati je kann....betul tak???

hmmm...mungkin dlm pada waktu cuti nih juga aku n family akan pergi bercuti sambil merehatkan minda.. ke mana ye?? hmmm...syyyhhhhh!!!! ;)

aku harap cuti sebulan lebih ni aku dapat manfaatkan sebaik mungkin...and at the same time aku mula merasa nervous sbb xtahu berapa lah result aku nnti...adoiiii xmau la  fikir sekarang....nak enjoy2 dulu...!

okehlah... i think that's all for now...kepada kawan2 aku yg baru habis paper hari ni, aku ucapkan selamat bercuti n jaga diri okehh...begitu juga yg dh start bercuti..kepada yg belum habis lagi dan masih berjuang dan menempuh final exam,i wish u guys all the best okehh....
till then...
wasalam...
xoxo :)




selamat bercuti ya kawan2!!!
:)


No comments:

Post a Comment