Friday 3 February 2012

tengah bersiap-siap, tapi sempat lagi mengupdate blog...;)

alhamdulillah....siap sudah slide show for literature...tinggal nk present je lagi...but aku tau masih berlambak lagi assignment and task yg perlu aku siapkan.....well,biasalah, aku kan suka buat kerja last minute..baru mencabar sikitttt(ceh!alasan haha!)..hmm....actually aku tengah bersiap-siap coz kejap lagi along aku nk ambik..dia nk ambik kul 4.30 tapi biasalah dia tu...suruh siap awal2...(ceh!kutuk kakak sendiri!)haha....
btw, juz nk inform yg maybe dlm 2 or 3 hari ni aku akan berjauhan dari blog kesayangan aku nih...sedih2...but, nk buat mcm mana...

nntilah aku update lagi okehh...aku harap perjalanan aku ni diberkati oleh Yang Maha Esa..
aminn.....
see u!
xoxo<3

3 comments:

  1. hey gurlz ! blog kita sama lahh . PINK :)
    samalahh kita , suka buat kerja last2 minute :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. really?? wahh!!(hepy bile dpt jumpe penggemar pink!)
      btw, adventure kan buat kerja last minute??hehe;)

      Delete